سورتینگ

اطلاعات تماس دفتر مرکزی

آدرس

تهران، حکیمیه، خیابان شهید نشوه، نبش خیابان نوروزی ، پلاک 78

ایمیل

info@pandtec.com

تجهیزات پنوماتیک ایرتک با ضمانت پندتک

شرکت پندتک عضو گروه صنعتی پند، در زمینه تجهیزات پنوماتیک با برند AIRTAC همکاری دارد. دپارتمان پنوماتیک این شرکت، ارائه محصولات متنوعی از برند AIRTAC را برعهده دارد. گروه بین المللی ایرتک که در سال 1988 در تایوان تأسیس شده، برند جهانی تجهیزات پنوماتیک بوده و بزرگترین پایگاههای تولیدی آن در کشور چین و شهر نینگبو قرار دارد. ایرتک علاوه بر تجهیزات پنوماتیک در تولید واحدهای آماده سازی، اجزای کنترل، محرک ها و لوازم جانبی که به طور گسترده در صنعت خودرو استفاده می شود، تخصص دارد. برخی از محصولات این شرکت که در ایران توسط پندتک تأمین و ارائه می شوند؛ شامل انواع شیر و شیر برقی پنوماتیک، تجهیزات واحد مراقبت و انواع جک پنوماتیک هستند.

 

مزایای تجهیزات پنوماتیک پندتک:

ارائه خدمات پس از فروش مناسب از سالهای دور اصلی ترین دغدغه شرکت پندتک بوده است. در طی این سالها تلاش شده در کمترین زمان ممکن به نیازهای مشتریان پاسخ داده شود. کیفیت خدمات پس از فروش در کنار کیفیت محصولات، دیگر نقطه تمایز شرکت پندتِک از رقیبان محسوب می شود.

 

 

وظیفه اصلی پنوماتیک

هوای مورد استفاده در سیستم های پنوماتیک برای پردازش اطلاعات یعنی پردازشگرها و تجزیه و تحلیل گرها به کار می رود.  همچنین برای تعیین وضعیت پردازشگرها و تغییر وضعیت عملکرد عوامل بوسیله کنترل نهایی و برای اجرای کار استفاده می شود.
عملگرهای پنوماتیک می توانند حرکات خطی و دورانی محدود و دورانی نا محدود را داشته باشد.
از کاربردهای اصلی پنوماتیک در صنعت حمل و نقل و انتقال مواد می باشد که روش های کلی آن به شرح زیر است :

  • تغییر مکان مواد و تغییر جهت انتقال آن ها
  • جهت دادن و جاسازی قطعات
  • نگه داشتن قطعات
  • موقعیت یابی

 

تجهیزات پنوماتیک ایرتک
تجهیزات پنوماتیک ایرتک

 

به طور کلی سیستم های پنوماتیک می تواند کارهای زیر را انجام دهند:

  • بسته بندی، پر کردن و اندازه گیری
  • محکم نگه داشتن یا قفل کردن،
  • حمل و نقل و انتقال مواد، قطعات دسته بندی،
  • علامت گذاری روی اجزا،
  • انبار کردن قطعات،
  • چرخاندن و بردن قطعات،
  • باز و بسته کردن درب ها،
  • کنترل شیب کانوایر و فرستادن قطعات روی آن.

همچنین می توان گفت تجهیزات پنوماتیک در عملیاتهای کاری مانند فرم دهی و شکل دهی، اره کاری، پرداخت کاری، کنترل کیفیت، تراشکاری، مته کاری و فرز کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از تجهیزات پنوماتیک

این تجهیزات بر اساس هوا کار می کنند و محدودیتی از نظر هوا وجود ندارد. دراین سیستم همیشه نیازی به کمپرسور نیست و هوای فشرده می تواند در مخازن مخصوصی ذخیره شود و آن را انتقال داد. هوای فشرده از طریق لوله کشی به نقاط مختلف کارخانه ها منتقل می شوند. از مزایایی که می توان در سیستم های پنوماتیکی رابرشمرد این است که افزایش و کاهش روی کارایی آن اثر سوئی ندارد و از عملکرد سیستم جلوگیری نمی کند.
این نوع تجهیزات فاقد خطر انفجار و آتش سوزی است. قطعات و اتصالات آن ارزان قیمت هستند و همچنین تعمیرات آنها نسبت به سیستم های هیدرولیک ارزان تر است. به دلیل  استفاده از هوای فشرده در این سیستم، تجهیزات پنوماتیک در صنایع دارویی و نظایر آن استفاده می شود. از سوی دیگر سرعت و نیرو در تجهیزات به راحتی قابل تنظیم و کنترل است. همچنین سیستم در برابر افزایش بار بسیار قوی بوده و در این صورت صدمه ای به آن وارد نمی شود.

 

انواع تجهیزات پنوماتیک ایرتک با ضمانت پندتک:

1-شیربرقی ایرتک

2.شیر سیگنال باد ایرتک

3. سیلندرهای کامپکت

4.سیلندرهای کشویی ایرتک

5.سیلندرهای کامپکت کشویی

6.فلوکنترل و شیر کشویی

7.واحد مراقبت ایرتک

8.سیلندر قلمی

9.سیلندر چهارگوش میله دار

 

 

 

درباره‌ی پندتک

گروه صنعتی پند در سال 1369، با هدف توسعه سیستم‌های توزین دقیق و با ارائه اولین ترازو الکترونیکی در سطح کشور شروع به فعالیت نمود. این سرآغاز راهی برای گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در صنایع مختلف بود که با سورتینگ هوشمند، سیستم بسته‌بندی مدرن و بازرسی محصول در خط تولید، ادامه یافت. 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *