سورتینگ

اطلاعات تماس دفتر مرکزی

آدرس

تهران، حکیمیه، خیابان شهید نشوه، نبش خیابان نوروزی ، پلاک 78

ایمیل

info@pandtec.com

پندتک با ظاهری جدید

تغییر لوگوی پندتک

شرکت پندتک به عنوان پیشگام نوآوری در تکنولوژی‌های مدرن در یک سال منتهی به اردیبهشت امسال دو شعبه جدید خود در استان مازندران و گیلان را افتتاح کرده و کارخانه‌ها و مراکز تولیدی در ۲۳ استان کشور را تجهیز کرده است. این شرکت رویکرد نوآورانه خود را با تغییر ظاهری و تغییر لوگو ادامه داده است. در کنار این تغییرات، پندتک با شعار «تکنولوژی جهانی برای صنعت ایرانی» محور فعالیت‌های نوآورانه خود را آشکار کرده است.

دلایل این تغییر:

تغییر لوگو یک شرکت یا برند، می‌تواند اهمیت زیادی در ارتقای برند داشته باشد. فلسفه پندتک به عنوان بازوی فناوری های نوین هلدینگ پندتک، به روز بودن و استقبال از تغییرات جدید است. در همین راستا این شرکت هم لوگو و هم شعار سازمانی خود را تغییر داده و آشکارا فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی و تکنولوژی های نوین را محور برنامه ها و اهداف جاری قرار داده است.

درباره‌ی پندتک

گروه صنعتی پند در سال 1369، با هدف توسعه سیستم‌های توزین دقیق و با ارائه اولین ترازو الکترونیکی در سطح کشور شروع به فعالیت نمود. این سرآغاز راهی برای گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در صنایع مختلف بود که با سورتینگ هوشمند، سیستم بسته‌بندی مدرن و بازرسی محصول در خط تولید، ادامه یافت. 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *